Informatie over bestellen

Heeft u een vraag over een bepaald supplement, mail uw vraag dan naar info@sanavital.nl. U kunt ook de website van de praktijk bezoeken: www.sanavital.nl.

Bestellen

Hoe kan ik producten bestellen?
Je kan bij ons een bestelling plaatsen via de webshop. Wanneer je een vraag hebt over een product, dan kun je mailen naar info@sanavital.nl t.a.v. Alina Dragan om een belafspraak te maken.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan de bestelling betalen via iDeal.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling tot €50,00 incl. btw betaal je verzendkosten. Wanneer het afleveradres in Nederland of België is, zijn de verzendkosten €4,00 inclusief btw. Bij besteding van €50,00 incl. btw of hoger betaal je geen verzendkosten. Voor landen anders dan Nederland of België gelden afwijkende verzendtarieven.

Wat voor garantie zit er op jullie producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb een klacht

Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via info@sanavital.nl. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Levering

Hoelang duurt de zending?
Wanneer je een bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur, versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16:00 uur of in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. 

Kan ik de levering van mijn pakket volgen?
Je krijgt een Track & Trace code van PostNL toegestuurd via de e-mail. Heb je geen Track & Trace ontvangen? Dan kan het zijn dat we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Bel of mail ons dan even om dit door te geven!

Krijg ik een factuur bij de bestelling?
De factuur van de bestelling krijg je de eerstvolgende werkdag toegestuurd via de e-mail. Heb je geen factuur ontvangen? Dan kan het zijn dat we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Mail naar info@sanavital.nl om dit door te geven! 

Waar wordt mijn pakket geleverd als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent bij de bezorging van PostNL, zullen ze het pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, ontvang je een briefje dat ze de volgende dag nog een bezorgpoging zullen wagen. Op dit briefje staat ook een niet thuis code. Via deze code kun je op de website van PostNL of via de PostNL App kiezen uit opties voor het tweede bezorgmoment. Met deze code kun je kiezen om:

  • De bestelling op een specifieke datum te laten bezorgen
  • De bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen
  • De bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt

Lukt het PostNL twee keer niet om het pakket te bezorgen, dan wordt het pakket retour gestuurd.

Is het mogelijk om een bestelling naar het buitenland te versturen?
Ja, internationale verzending is mogelijk. Voor de exacte hoogte van de verzendkosten voor internationale verzending kan je contact met ons opnemen via info@sanavital.nl.

Voor verzendtarieven binnen de EU geldt een vast bedrag van €14,15 (inclusief BTW)
Voor verzending binnen Nederland en België geldt een vast bedrag van €4,00 (inclusief BTW)

Retourneren

Hoelang is mijn bedenktermijn?
Je hebt het recht om je bestelling, zonder opgave van redenen, te herroepen binnen een termijn van 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de complete bestelling fysiek in bezit krijgt. Vervolgens kan je de bestelling aan ons te retourneren.

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Wanneer je een gedeelte of de volledige bestelling wilt retourneren, dien je ons hiervan eerst op de hoogte te stellen. De producten dienen ongeopend en onbeschadigd teruggestuurd te worden. Je kunt mailen naar: info@sanavital.nl.

Je dient de goederen onverwijld, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper.

Ons retouradres is
SanaVital
Gasthuislaan 26
8331 MX  Steenwijk

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug gestort krijg bij een geretourneerd product?
Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Houdbaarheid en bewaren

Mag je de supplementen nog nemen wanneer de houdbaarheidsdatum is versterken?
De ingrediënten die op het label staan zijn volledig stabiel tot de dag dat de houdbaarheidsdatum verstrijkt. Wanneer je het supplement bewaart in een donkere en vochtarme omgeving, dan kan het supplement ook kort na deze datum worden genomen. De werking van de nutriënten kan na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum echter afnemen.

Medicijngebruik

Mag ik voedingssupplementen combineren met (reguliere) medicatie?
Het grootste gedeelte van voedingssupplementen kan gewoon gecombineerd worden met medicatie. Bij twijfel raden we aan een gespecialiseerde apotheker te raadplegen, die kennis heeft van de medicatie die je gebruikt en de mogelijke interacties met supplementen. 

Supplementen

Mag ik de tablet doormidden breken of een capsule open maken?
Ja, de tabletten kan je doormidden breken of met een pillenvergruizer tot poeder vermalen. Daarnaast mag je ook de capsules open maken en eventueel de inhoud met een glas water mengen.

Contact

Wanneer je vragen hebt, neem contact op met SanaVital via info@sanavital.nl.